meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Пилешко филе със сос Горчица meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

вторник, 12 март 2019 г.

Пилешко филе със сос Горчица

Обичам да откривам нови рецепти. Казвала съм го неведнъж. В последно време обаче ангажиментите ми се поувеличиха и вече не ми остава толкова свободно време да се вспускам в търсене. Но и няма как напълно да се откажа от това. Аз съм като пристрастен пушач-все ще открадна време за някоя и друга цигара. :) Тази рецепта ми попадна в полезрението от сайта Готвач . Мина време преди да я запиша именно поради липсата на свободни минути за да го направя. Но все пак е важно, иначе може неволно да я загубя. Което не би било добре, защото я харесахме.

Продукти

1 кг пилешко филе
малко сумак
 
за соса

2 с.л. брашно
50 гр масло
1 ч.ч. бульон 
2 с.л. горчица
2 с.л. лимонов сок
100 мл течна сметана

Приготвяне

Месото се нарязва на парчета и се овалва в сумак и други подправки по желание и се оставя да се овкуси. Слага се да се пече в застлана с хартия за печене тавичка, покрито с алуминиево фолио. За соса маслото се стопява, слага се брашното  и се запържва.Разрежда се с бульона и се бърка за да се получи гладък сос с желаната гъстота. Добавят се останалите проудкти и се разбърква за да се смесят хубаво.Месото се сервира залято със соса.По желание се гарнира с резени лимон.

Добър апетит!

Няма коментари:

Публикуване на коментар