meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Торта Павлова meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

понеделник, 29 ноември 2021 г.

Торта Павлова

 След като си спретнах Крем Брюле, ми останаха естествено белтъци. Отдавна замислях да изпробвам торта Павлова. Поколебах се всъщност дали да не е ангелски кекс, но пък за него ми трябваха 10 белтъка, а аз имах 7. Кексът ще е друг път явно.

Продукти

7  белтъка

1 и 1/2 ч.ч  захар

500 мл течна сладкарска сметана

щипка сол

плодове по избор

Приготвяне

Белтъците, солта и захарта се разбиват на твърд сняг. Аз я направих с два блата, въпреки че в оригинал е един. Разделих сместа на две равни части и ги разстлах внимателно върху хартия за печене. Фурната се загрява до 130 градуса и се пече час и половина. После фурната се открехва съвсем леко и се оставя да изстине за още час, час и половина. Течната сметана се разбива до пухкав крем. Не слагах захар допълнително защото блатовете ми дойдоха достатъчно сладки. Намазах първия блат с половината сметана, сложих втория и го покрих с останалата сметана. Отгоре наредих боровинки (  смятам че ще е перфектно с ягоди, но по това време уви не открих)

Добър апетит!






Няма коментари:

Публикуване на коментар