meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Шоколадово брауни meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

сряда, 3 октомври 2018 г.

Шоколадово брауни

Бях по работа в една пекарна и ми ухаеше прекрасно на шоколадов сладкиш. Естествено попитах какво приготвят и ми отговориха ''брауни''. Е, няма как , реших че непременно трябва да се приготви удома. Не съм питала за рецептата, все пак хората с това си изкарват хляба, едва ли ще споделят тайната. Но пък в интернет има доста рецепти. Спрях се на една и я приготвих. Всички изядохме по две парчета-какво по-явно доказателство че ни хареса? :)  Изборът ми е Да готвим вкъщи .

Продукти

4 яйца
5 с.л. захар
125 гр масло 
2 черни шоколада (взех Своге екстра какао)
3 с.л. натурано какао (моето любимо Ion)
3 с.л. брашно с връх
1 ч.л. бакпулвер

Приготвяне

Яйцата се разбиват със захарта. Добавя се разтопеното и охладено масло.50 гр от шоколада се разтопява на водна баня и селд като се охлади се добавя към сместа.Сухите съставки се смесват и се пресяват. Слагат се към сместа и се бърка до хомогенизиране.Останалия шоколад се натрошава на ситни парченца и се добавя в сместа. Пече се в загрята до 180 градуса фурна, аз го пекох 13 минути.

Добър апетит!









Няма коментари:

Публикуване на коментар