meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Патладжани с ориз, кайма и заливка meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

събота, 31 март 2018 г.

Патладжани с ориз, кайма и заливка

Обичам патладжани.Всъщност в сравнение с детските ми години вкусът ми доста се е променил и рядко има нещо което да не хапвам в някакъв вид.Както казва един колега ''Ако нещо не ти харесва, вероятно не е добре приготвено"Доказателството е че това ястие се хареса дори на майка, а тя не е особено голяма фенка на патладжаните.Идеята за ястието взех от сайта Домашни вкусотии .Само дето аз имах кайма, останала от закуска и реших че е добра идея да я използвам. Ето как ги приготвих аз.

Продукти

3-4 патладжана
1 ч.ч. ориз
300 гр кайма (всъщност не съм я мерила)
1 чушка
1 морков
2-3 с.л. лютинца
чубрица

за заливката

1/2 ч.ч. кисело мляко
2 яйца
на върха на лъжицата сода бикарбонат
3-4 с.л. брашно


Приготвяне

Патладжаните се нарязват и се запичат във фурната.Оризът с моркова и чушката (зеленчуците се нарязват на ситно) се сваряват до готовсност.Каймата се запържва. Добавят се чубрица и лютеницата.В намаслена тавичка се реди ред патладжани, отгоре ориза и каймата и пак ред патладжани. Продуктите за заливката се разбъркват хубаво за да няма бучки от брашното и се изиспват върху втория ред патладжани.Пече се до златисто кафяво.

Добър апетит!

Няма коментари:

Публикуване на коментар