meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Пиле по мексикански meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

понеделник, 26 март 2018 г.

Пиле по мексикански

Често когато разглеждам рецепти си набелязвам такива, които са подходящи...но за някой друг път.Например са с пилешко, а аз днес съм решила да готвя кайма. И така списъка си расте бано, но славно.Рядко се случва някоя рецепта да ме заплени до толкова, че да си зарежа всички планове и да я приготвя.Другите търпеливо си чакат реда и моето вдъхновение да ги приготвя . Но и двата сллучая рядко сбърквам в избора си.Тази рецепта си харесах от сайта Lussis world of artcral и много се хареса удома.

Продукти

3-4 пилешки пържоли от бутче(авторката го прави с филе, но по стечение на обстоятелставата аз ги направих с бут и много ми хареса)
2-3 зелени чушки
4-5 печени чушки от буркан
1 буркан домати (при мен имаше налични млени) или доматено пюре
1 шепа царевица
сол
черен пипер
червен пипер

Приготвяне

Месото се нарязва на хапки и се запича за около половин час в намаслена тавичка. Добавят се нарязаните на лентички зелени чушки и се пекат докато станап олуготови. Добавят се нарязаните печени чушки и се наливат доматите. Слагат се подправките и се допича до готовност на доматите.







Няма коментари:

Публикуване на коментар