meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Крем карамел meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

понеделник, 5 февруари 2018 г.

Крем карамел

Моят мъж много обича крем карамел. А аз всъщност не бях правила този толкова класически десерт. Затова реших да потърся рецепта и се спраях на тази, която предлага авторката на блога Cook with a smile. Понеже много ни хареса, прилежно я записвам в моята виртуална тетрадка.Въпреки че при мен имаше малко разминаване. Тя пише че е пекла без вентилатор час и половина. При мен първия път без вентилатор отне над 2 часа. Накрая даже усилих температурата.Втория път с вентилатор ми отне точно час и половина. Резултатът е отличен, който и начин да изберете.

Продукти

1 л. прясно мляко
8 яйца
200 гр захар
1 есенция ванилия
200 гр захар за карамела

Приготвяне

Аз разстопявам захарта за карамела на котлона в отделен съд и после разсипвам по купичките. Яйцата се разбиват със захарта и се налива прясното мляко и есенцията. Сипва се в шолите. Редят се в тавичка и се допълва студена вода до 1/2 или още по добре 3/4 от шолите (ако обаче тавичката е достатъчно дълбока за да се долива после още). Пече се на 140 градуса. Ако се ползва вентилатор отнема около час и половина. Без на мен ми отне повече от 2 часа както вече казах. На всеки 25 минути се долива още студена вода или се слагат 3-4 кубчета лед.

Добър апетит!






Няма коментари:

Публикуване на коментар