meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Белгийски вафли с квас (гофрети) meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

неделя, 19 ноември 2017 г.

Белгийски вафли с квас (гофрети)

Имам си аз квас в хладилника и когато някоя рецепта ми допадне особено много веднага я изпробвам. Наскоро във фейсбук видях тази рецепта за гофрети или белгийски вафли и реших че неделя сутрин е идеална за приготвянето им.Предложението е на Стоян Минеков Децата искаха гофрети така че реших защо да не са с квас? Хапнахме си ги с удоволствие. Всъщност направих половин доза, само квасът беше по оригиналната рецепта. Просто вече го бях заделила когато реших че другите продукти са ми много. Ето с какви количества го приготвих аз

Продукти

60 гр квас
30 мл топла вода
120 мл айрян
150 мл прясно мляко
120 мл течна сметана
240 гр брашно
1 с.л. захар
1 яйце
25 гр стопено масло

Приготвяне

Квасът се разтваря във водата. Добавят се млякото, айряна и сметаната.След това и сухите съставки-брашното и захарта. Разбъркват се и сместа се покрива. Оставя се на стайна температура за една нощ. Добавя се жълтъка и стопеното масло.Белтъкът се разбива на сняг и внимателно се добавя към сместа, бъркайки се леко. С тефлонов черпак се сипва върху загретия гофретник и се пече до желаната степен на изпичане.

Добър апетит!




Няма коментари:

Публикуване на коментар