meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Маслени сладки meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

понеделник, 23 януари 2017 г.

Маслени сладки

Всъщност в последно време хич не ми върви в кухнята. Нещата не ми се получават както искам, което честно казано ме изнервя. Днес си спомних за едни сладки, които ми правеше баба, когато бях дете. Не намерих нейната рецепта и се разрових в интернет. Попаднах на една рецепта, където сладките изглеждаха точно като нейните. И си рекох да опитам. Първо се оказа, че нямам нужния шприц (понеже не ползвам шприц, а само го имам въобще не съм наясно с приложението му) Второ въобще не станаха като на баба.Но пък децата, особено Антония много ги харесаха. Майка каза че стават за кафе.  Та не се оказа пълен провал. Ето от тук взех рецептата Bulgarian kitchen.

Продукти

1 ч.ч мас
2 яйца
1 ч.ч захар
1/2 ч.ч. вода
ванилия
1 ч.л. сода бикарбонат
1 с.л. кисело мляко
брашно за меко лепнещо тесто

Приготвяне

Содата се угасява в киселото мляко. Маста се разстопява и се разбива с яйцата, захарта и останалите продукти. Тестото трябва да е меко ( по оригинална рецепта се шприцова) Аз понеже нямах подходящ шприц, гребвах с лъжицата и слагах на разстояние върху хартията за печене. Пекат се до златисто в предварително загрята до 200 градуса фурна.

Добър апетит!




Няма коментари:

Публикуване на коментар