meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Риба в сметанов сос meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

петък, 27 февруари 2015 г.

Риба в сметанов сос

Тази рецепта съм приготвяла преди много време. Бях я прочела в Кулинарен журнал и реших да я опитам. Дори е записана в тефтера с рецептите. До сега не я бях качила в блога с идеята да я приготвя пак и да я снимам. Е и този път се размина със снимките. Какво да се прави, друг път ще е .

Продукти

1 кг бяла риба или филе хек (треска, мерлуза)
1 кофичка майонеза
400 гр заквасена сметана
2 с.л. горчица ( мисля да използвам една иначе ми е много поне на мен)
сокът на един лимон
1/2 к.ч. бяло вино
100-150 гр кашкавал

Приготвяне

Рибата се посолява и се слага в тавичка. Налива се виното и също толкова вода. Завива се с фолио и се пече до полуготовност. През това време се приготвя соса. Смесват се майонезата, сметаната, горчицата и сокът на лимона и хубаво се разбърква за да се хомогенизират. Фолиото се маха, рибата се залива със соса и се пече до готовност. Преди изваждане се настъргва кашкавала и се оставя за малко да се разстопи.

Добър апетит!

Няма коментари:

Публикуване на коментар