meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Питка с билки meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

петък, 9 януари 2015 г.

Питка с билки

Отново е време за питка. Днес цял ден бях в дилема, коя да избера. Има няколко на които съм хвърлила око и избора никак не е лесен, вярвайте ми. Всичките изглеждат ужасно вкусни. Но пък не може да ядем питки всеки ден. Защото ще заприличаме на сини китове ( и определено нямам впредвид изчезващ вид) А и за да се запази тръпката да си хапнеш приятно ухаеща питка. Все пак едва ли някой яде любимата си храна всеки ден колкото и да я обича. Днешният избор падна върху страхотното предложение на Вкусното ми хоби със страст и любов. Единственото различно от моя страна е че сложих във всяко топче изненада- кюфтенце.

Продукти

300 мл вода
300 мл прясно мляко
1 кубче мая
1 с.л. сол
1 с.л. захар
3 яйца
брашно за меко тесто
50 гр масло
мащерка
босилек
шарена сол

Приготвяне

Маята се разтваря в затоплените мляко и вода. Добавят се солта и захарта и разбитите яйца. Накрая се добавя брашно за да се получи меко тесто. Оставя се на топло около час да втаса. Късат се топчета, които се разтеглят и вътре се слага по едно готово кюфте ( това е по желание разбира се, аз опекох защото бях купила кайма) и се оформят топчета. Маслото се разстопява и се смесва с билките. Топчетата се топват в сместа и се овалват хубаво в нея, а после се редят в нея. Не е нужно да я намаслявате защото от питките се отделя доста, аз даже изцедих излишното ( все пак няма да я пържим тази питка). Пече се на 200 градуса до суха клечка.

Добър апетит!







Няма коментари:

Публикуване на коментар