meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Пилешки крилца meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

събота, 3 януари 2015 г.

Пилешки крилца

Това е една рецепта, която приготвям от много време. Не знам защо съм я пропуснала тук, но е време да оправя пропуска. Сподели ми я една моя бивша шефка, защото й била много любима. Е на мен също ми стана любима и си я приготвям от време на време. Количества точни нямам защото всичко правя на око според количеството крилца. А и според това колко посипка искате да има. Може да го използвате за предястие, но аз си го хапвам за основно защото много го обичам.

Продукти

пилешки крилца
кашкавал
галета
чесново брашно
масло

Приготвяне

Крилцата се топват в разстопеното масло и се редят в тавичка застлана с хартия за печене. Запичат се до готовност.Настърганият на ситно кашкавал се смесва с галетата и чесновото брашно и с тази смес се покриват крилцата. Пече се докато се разстопи кашкавалът и хване златиста коричка.

Добър апетит!



Няма коментари:

Публикуване на коментар