meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Солена Анджелика meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

събота, 31 януари 2015 г.

Солена Анджелика

Влюбих се в тази рецепта още щом я видях в блога С нож и вилица в ръка. За жалост не ми се отдава да правя такива снимки, че като видиш нещо и моментално да ти се прииска да го направиш. Защото именно снимките на авторката ме подтикнаха да изместя всико което си чакаше реда да бъде приготвено. В началото малко се смутих защото в тестото се слага бира, пък моята половинка хич не й е фен. Както и аз впрочем, което обаче нямаше как да ме спре да опитам това апетитно предложение. За него замислих резервен план, за който ще разкажа в следващата публикация. Ето какво е нужно за това вкусно изкушение.

Продукти

1/2 кубче жива мая
3 жълтъка
100 мл вода
150 мл бира
1 ч.л. сол
1 ч.л. захар
масло
брашно за меко тесто

за плънката аз използвах

50-60 гр нарязани черни маслини
100 гр сирене
копър
1 щафета телешки колбас

Приготвяне

Аз не използвам робот за месене така че всичко става на ръка. Вие може да го правите както ви е удобно. Маята се разтваря в водата и се добавят солта, захарта , жълтъците и бирата. Разбърква се за да се смесят и постепенно се добавя брашно за да стане меко тесто. Оставя се поне 1 час на топло да втаса. Авторката на сайта съветва 3 часа, което у дома просто няма как да се случи. Кой има толкова търпение. Разточва се на кора и се реди плънката, нарязана на ситно. Завивате на руло, което се реже на две по дължина и се усуква. Завива се на венец, маже се с разбито яйце и се оставя още 30тина минути да втаса. Пече се до суха клечка. 
Добър апетит!


Няма коментари:

Публикуване на коментар