meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Маков сладкиш meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

събота, 27 септември 2014 г.

Маков сладкиш

Всяка година за рождения си ден колегата Руди ни изненадва с нещо вкусно за почерпка. Тази година това беше един превъзходен сладкиш, приготвен от съпругата му Мая. Естествено аз веднага поисках рецептата за да зарадвам любимите ми хора удома. Всички бяха очаровани. Благодарности, Руди!

Продукти

1 ч.ч. олио
2 ч.ч. прясно мляко
2 ч.ч. захар
3 ч.ч. брашно
1 бакпулвер
50 гр маково семе
за глазурата
6 с.л. захар
3 с.л. какао
6 с.л. вода
1/2 малко пакетче масло
аз използвах готова какаова глазура, която купих от Фантаскико и разтопих на водна баня

Приготвяне

Понеже исках да използвам една и съща чаша за мярка първо изсипах сухите съставки, а после добавих и течните. Разбърках хубаво, изсипах в намаслена тавичка и опекох до суха клечка. Оставих да се охлади и залях с разтопената глазура (продава се във вид на шоколад и аз просто начупих на блокчета, сложих малко масло и разтопих на водна баня) Глазурата, която споменах по-нагоре се приготвя като продуктите се смесят и се оставят да заврят като се бъркат непрекъснато. Може отгоре да наръсите с кокосови стърготини, което аз пропуснах заради половинката.

Добър апетит!






Няма коментари:

Публикуване на коментар