meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Любимите пълнени чушки meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

четвъртък, 7 август 2014 г.

Любимите пълнени чушки

Традиционна рецепта.... Едва ли има някой, който да не ги е правил и все пак всеки си има свой начин на приготвяне. При нас се получи малко като във вица ''Абе не ги  готвиш като мама'' или по-точно  баба в нашия случай, но тези бяха одобрени. А аз обожавам пълнени чушки. Идеята си харесах от Хляб и сол , но понеже нямаше камби в магазина ги спретнах с обикновени чушчици. За соса за съжаление не ми остана време, но съм сигурна че е страхотен. Количествата се относителни защото големината на чушките е различна.  Плънката може да стигне, може и да остане. За беда има случаи и да не стига :)

Продукти

10 бр чушки за пълнене
500 гр кайма смес
1 глава лук
1- 2 домата
1 морков
1 и 1/2 ч.ч ориз
3 и 1/2 ч.ч бульон ( аз ползвам Маги 10 зеленчука, която сипвам в яденето след като съм сипала водата)
кимион
чубрица
черен пипер

Приготвяне

Каймата се изпържва докато се изпари водата. За да е без допълнителна мазнина, аз ползвам тефлонов тиган. Добавят се оризът и подправките и се налива бульонът. Оставя се да къкри, докато оризът се свари. Отелно се заъпржват главата лук, морковът и доматите. Добавят се към готовия ориз и се разбърква. С тази смес се пълнят измитите и изтърбушени чушки. Слагат се в намаслена тавичка и се пекат до готовност на чушките. Може да се налее малко вода в тавичката преди печенето.

Добър апетит!





Няма коментари:

Публикуване на коментар