meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Риба със зеленчуци в гърне meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

сряда, 30 юли 2014 г.

Риба със зеленчуци в гърне

Реших да изненадам мъжа ми с тази импровизация, защото ми беше споменал за риба със зеленчуци няколко пъти. Да, обаче след дълго ровене в интернет не намерих рецепта, която да удоволетвори изискванията ми. И се заех да измисля моя си рецепта. Според мъжа ми се е получило добре. Това ми е достатъчно.

Продукти

3 скумрии
3 тиквички
2 картофа
3-4 домата
1 к.ч вино
2-3 чушки
4-5 гъби
сол
черен пипер
девисил
1 лимон
1 глава лук

Приготвяне

Наситних лука в робота и го запържих в малко зехтин. Рибата, която любезно ми изчистиха в магазина нарязах на шайби, поръсипх със сол и девисил и полях със сока от лимона. Оставих я настрана да се маринова и през това време нарязах другите зеленчуци. Към лука добавих смляните в робота домати и оставих да се изпари водата. На дъното на гювеча сложих част от нарязаните зеленчуци, сол и черен пипер, после няколко шайби риба, пак зеленчуци и подправки, отново риба, накрая налях виното. Сложих да се пече и накрая изсипах доматите и лука и отново запекох за кратко.

Добър апетит!

Няма коментари:

Публикуване на коментар