meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Зеленчуков пай meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

понеделник, 12 май 2014 г.

Зеленчуков пай

Вчера се чудех какво да сготвя. Определено не ми се ядеше нищо с месо. Естествено моята половинка пък не яде нищо без поне намек за месо (тоест колбас) Обаче времето напредваше и като не намерих нищо което да ме грабне и да съдържа месо реших да заложа на една постна рецепта от графа чакащи. Става дума за едно предложение от сайта на  Кокона . Изенадващо за мен дори мъжът ми я одобри и не се разсърди заради липсата на любимата му съставка. Снимки няма, което не е необичайно за мен. В своя защита ще кажа, че забравих фотоапарата в една приятелка. Но пък все си обещавам повторение което да снимам. За всички не заснети рецепти. Някой ден.

Продукти

1.5 кг картофи
прясно мляко
масло
1 щафета топено сирене
Маги 10 зеленчука или Вегета
1 тиквичка
2 патладжана
1 морков

Приготвяне

Сваряваме картофите и още топли ги намачкваме на пюре и добавяме мляко за желаната гъстота. Естествено овкусяваме с малко масло. Предложението на Кокона е да ги заменим с течна сметана, но аз забравих да купя, та използвах каквото ми беше под ръка. Тиквичката и патладжана обелих и нарязах на кръгчета. В сайта където видях оригинала се пържат, но аз старателно отбягвам да пържа. Затова ги запекох във фурната на хартия за печене. На дъното на гювеча сложих малко пюре колкото да го покрие. Отгоре наредих една част от зеленчуците плюс нарязания морков, наръсих с подправка и пак сложих пюре. Върху него наредих нарязаното на колелца топено сирене и отново наръсих с подправка.Пак пюре и пак зеленчуци. Подправка. Накрая завърших с пюре. За колкото реда ви стигнат продуктите. Запекох във фурната около 45 минути  и чукнах 3 яйца отгоре като финална хрумка от мен. Оставих ги рохки защото ги обичам именно такива.

Добър апетит!

Няма коментари:

Публикуване на коментар