meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Габровска пърленка meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

понеделник, 14 април 2014 г.

Габровска пърленка

Не разбирам как някой може да не харесва работен график два на два. Мъжът ми е един от тези редки случаи. Ама ето като съм на такъв график имам толкова свободно време за хобито ми. Мога да приготвям закуска, обед и вечеря след като дълго съм търсила за да намеря подходящата рецепта. Освен това мога да свърша спокойно и другите си домакински задължения. Въобще това е най-сладкото работно време, а мъжът ми намазва защото храната е разнообразна.През двата почивни дни винаги готвя нещо ново, а другите два докато съм на работа той измисля нещо набързо. Ето какво спертнах онзи ден за закуска. Рецептата отново е от сайта Щъркелово гнездо .

Продукти

400 мл топла вода
1 кубче мая
1 ч.л. захар
1 с.л. сол
брашно за меко тесто
малко масло за намазване
сирене и шарена сол за поръсване

Приготвяне

Маята се разтваря във водата. Замесва се меко тесто и се оставя на топло да удвои обема си. Най-добре в загрята на 60 градуса и изключена фурна. Късат се топчета, които се разточват на елипси. Запичат се на тефлонов тиган без мазнина. Когато се запече от едната старана се обръща и готовата страна се маже с малко масло, ръси се настъргано сирене и шарена сол. Сервират се топли.

Добър апетит!



Няма коментари:

Публикуване на коментар