meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Кифлички с шунка и кашкавал meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

понеделник, 14 април 2014 г.

Кифлички с шунка и кашкавал

Както не веднъж съм казвала тестените закуски са на почит у нас. И естествено разнообразието е много важно нещо, затова постоянно търся нови рецепти. Попаднах на тази в сайта Щъркелово гнездо .

Продукти

300 мл прясно мляко
1 кубче мая
1 с.л. захар
1 с.л. сол
200 мл олио
2 яйца и 1 белтък (жълтъка е за намазване)
1 щафета шунка
кашкавал
брашно за меко тесто

Приготвяне

Млякото се затопля и в него се разтваря маята. Добавят се солта и захарта и отделно разбитите яйца. Аз като никога нямах яйца в къщи или по точно имах само две така че нямаше за намазване. Този път сложих олио, макар че обикновенно го избягвам. Замесих меко тесто и го оставих в загрята на 60 градуса и изключена фурна. За половин час тестото беше втасало. Това е чудесна температура за втасване, бях го срещнала в един блог и от тогава постоянно използвам този съвет. После разделих тестото на две топки, които разточих на елипси. От тях изрязах 8 триъгълника и сложих плънка от нарязани на ситно шунка и кашкавал. Няма точна мярка за кашкавала защото не съм го мерила. Колкото имаше толкова. Отгоре се мажат с разбит  жълтък с прясно мляко и олио, но както казах аз този път се изложих и нямаше. Пекох на 200 градуса долно с вентилатор, любимата програма за тесто.
Добър апетит!




Няма коментари:

Публикуване на коментар