meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Кебап върху патладжанено пюре или Хюнкар Бегенди meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

събота, 5 април 2014 г.

Кебап върху патладжанено пюре или Хюнкар Бегенди

Оригиналната рецепта е от турската кухня и естествено е с агнешко. В превод името означава Султанска наслада или поне така прочетох в едно списание. Аз лично го направих със смес от свинско и пилешко, двете меса, които се готвят удома. Мисля че се получи доста добре. Гледах рецептата в И да похапнем... Както не веднъж съм споменавала един от любимите ми сайтове.

Продукти

500-600 гр пилешко филе
2 пържоли от врат
1 бурканче доматено пюре или домашна лютеница ако има
1 глава лук
2 моркова
1/2 ч.ч бяло вино
черен пипер,сол и розмарин
3 по-големи патладжана
50 гр масло
200 мл прясно мляко
настърган кашкавал

Приготвяне

Аз запекох месото, нарязано на хапки в тавичка до готовност. После в тигана запържих лука, морковите и чушките, нарязани на ситно. Добавих домашната лютеница и разредих с малко вода и виното. Сложих подпарвките. Изсипах при месото и оставих да се пече за двайсетина минути. Отделно запекох патладжаните във фурната, наредени върху хартия за печене. Обелих ги и ги пасирах в робота. Долях млякото и сложих маслото както и настърган кашкавал без да съм мерила количество. В чиния сложих от пюрето и отгоре месо със сос.
Добър апетит!

Няма коментари:

Публикуване на коментар