meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Гръцка пита с маслини , риган и сирене meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

петък, 4 октомври 2019 г.

Гръцка пита с маслини , риган и сирене

Отдавна не съм писала, но честно казано понякога ми липсва вдъхновение. Особено силно това важи за топлите летни дни.Тогава не ми се хапва нищо, което дълго е било топлинно обработвано, предпочитам салати, дори скарата е рядък избор.Тази пита отдавна ми е в полезрението.Отлагах да я приготвя поради много фактори, но сега съжалявам за това защото наистина е много вкусна.Определено не изисква много усилия, а  вкусът си струва. Намерих рецептата при Марги , авторката на Кулинарна разходка.



Продукти

2 яйца
1 ч.ч. кисело мляко
1 бакпулвер
обезкостени маслини
сирене
2-3 ч.ч. брашно
1 кафеена чашка зехтин
риган

Приготвяне

Разбиват се  яйцата с миксер или тел за яйца. Добавя се киселото мляко, зехтина, маслините, сиренето и ригана.Накрая се добавя брашното, смесено с бакпулвера.Аз всъщност сложих на око, защото увеличих количеството на киселото мляко, тъй като исках повече краен продукт.Пече с е до суха клечка в предварително загрята до 200 градуса фурна.

Добър апетит!




Няма коментари:

Публикуване на коментар