meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Бабина чорбица meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

четвъртък, 26 февруари 2015 г.

Бабина чорбица

Когато бях дете баба ми приготвяше тази супа. Беше ми много любима и до днес ми напомня за детството. Наистина е лесна и не изисква кой знае какви продукти. Очарованието на обикновенните неща. Или на спомена. А може и на двете.

Продукти

6-7 сварени картофа
3 стръка праз само бялата част
чубрица
масло
сирене

Приготвяне

Сварените картофи се намачкват с ръчна преса на едри парчета ( не много едри разбира се, но не и на пюре) Празът се реже на дребно и се задушава в масло. Когато някои парченца се попрепържат малко ( за мен очарование му придава именно мириса на препържено, не изгоряло де) се добавят картофите и се налива вода до желаната гъстота. Вари се тридесетина минути и се добавя чубрицата след което се сваля от котлона. Сервира се с натрошено сирене вътре.

Добъра апетит!




Няма коментари:

Публикуване на коментар