meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Катми meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

неделя, 15 февруари 2015 г.

Катми

Винаги съм искала да опитам катми. Ама не тези, които продават по улиците. Намерих една рецепта в книга за българската кухня, но нещо не ми допаднаха особено. На тази рецепта попаднах в сайта Храна за мойте канибали. След първото приготвяне се чудех дали да я записвам защото ако само аз харесвам дадено ястие просто няма смисъл. Наскоро обаче децата ме изненадаха като казаха че вместо палачинки искат катми. Като миналия път. Значи все пак е хубаво да имам рецептата записана. И не само аз съм я харесала.

Продукти

600 мл топла вода
1 кубче жива мая
брашно за тесто с гъстотата на палачинково
щипка сол
щипка захар

Приготвяне

Маята се разтваря в топлата вода. Добавят се солта и захарта и се разбърква. Накрая се прибавя толкова брашно че да се получи тесто като гъста боза. Оставя се на топло да втаса. Удвоява обема си и се покрива с шупли. С помощта на черпак се сипва в тиган и се пържи като палачинка.

Добър апетит!





Няма коментари:

Публикуване на коментар