meta name="blogovoditel.com" content="9hTTe7mCvqM756VS3M4FfB9aJuEuM4" / Ariel loves to cook: Гулаш с...пилешко meta name="blogovoditel.com" content="AXU6Vs5ucIVXRfjTTcQ9yH6249jzVx" /

неделя, 6 юли 2014 г.

Гулаш с...пилешко

В почивните ми дни обикновенно аз правя вечерята. Така всички са доволни- аз се отдавам на хобито си, а те имат разнообразие на масата. Което обаче си е трудна работа защото намирането на нови рецепти, които да отговарят на всички критерии е сложно. Както вече съм  казала удома се хапват само свинско и пилешко, както и кайма. Зеленчуците също са ограничени, защото половинът (както казваше една дама в любим мой блог) естествено не яде всичко. Това си е едно зимно ядене, което обаче приготвих сега. Хрумна ми да сменя традиционното телешко или свинско с пилешко за да е по-леко. Мисля че се получи доста добре. От сайта Casa perfetta си избрах тази рецепта.

Продукти

4 пилешки бутчета (или 1 пиле)
6-7 картофа 
1 глава лук
2-3 скилидки чесън
500 мл бяло вино
около 1 л. бульон (аз го приготвям с Маги 10 зеленчука, а не кубче ) като точното количество си преценявате според желаната гъстота
2 с.л. червен пипер ( 1 може да е люта ако обичате пикантно)
1 ч.л. куркума
магданоз
черен пипер
2-3 с.л. брашно ако и вашата половинка обича сгъстено

Приготвяне

Слагате пилешкото да се вари заедно с бульона и виното. Запържвате лука и чесъна ( аз лично го правя в тефлонов тиган без мазнина) Изсипвате ги при пилешкото и добавяте нарязаните на не много едри кубчета картофи. Намалявате котлона, така че ястието да къкри леко. Добавяте подправките без магданоза, той се слага когато изключите котлона. Накрая преди да добавите магданоза, разбийте брашното в малко вода и го изсипете в ястието. Оставете да покъкри още малко и сложете нарязания магданоз.

Добър апетит!




Няма коментари:

Публикуване на коментар